اپلیکیشن مرکز پویا نمایی صبا
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

تعداد بازدید:135
روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا

«خروس زیرک، روباه کلک» با تکنیک جدید روی آنتن خواهد رفت

سری جدید مجموعه پویانمایی «خروس زیرک، روباه کلک» کاری از گروه کودک مرکز پویانمایی صباست که به کارگردانی و تهیه کنندگی.میترا عبدی روزهای پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد.

میترا عبدی کارگردان و تهیهکننده این مجموعه میگوید: مضمون و محتوای این مجموعه به گونه ای است که می تواند نقش بسزایی در تربیت و آموزش نسل نوپای امروز و حتی آموزش والدین در راستای روش های درست، پیرامون القای مفاهیم ارزشی و سازنده به فرزندان داشته باشد. کارگردان و تهیهکننده مجموعه پویانمایی خروس زیرک، روباه کلک گفت: مهمترین شاخصه تولید این پویانمایی در چندین فصل را با فاکتور گرفتن از استقبال مخاطبِ هدف، می توان در موزیکال بودن روایت قصهها و بیان نکات آموزشی در بطن ماجراهای این انیمیشن عنوان نمود. وی افزود: محتوای سرگرم کننده این مجموعه توأم با رویکرد آموزش دهنده به مخاطبان کودک خطرات احتمالی در مسیر زندگی و چگونگی مقابله با آنها و نیز پند گرفتن از اتفاقاتی که در هر قسمت از این پویانمایی رقم می خورند، در کنار آموزش نکات تربیتی و اجتماعی در بستر نصایح مادر بزرگ داستان، از مهمترین شاخصههایی این پویانمایی محسوب میشود. ایشان بیان کرد: هر کدام از کاراکترهای این مجموعه به نوبه خود نماد بیرونی دارند و هر کدام سمبل شخصیتهای متفاوتی هستند به عنوان مثال: کاراکتر گل بی بی: نماد شخصیت با تجربه و فهیم . دم طلا: شخصیت سر به هوا و شیطان که عمدتا به دردسر می افتد ولی با بهره گیری از زیرکی و تفکر، خود را نجات می دهد. ابری: سمبل شخصیت محافظ و نگهبان است که در داستان نقش بسزایی در حمایت از خانواده اش برعهده دارد. شنگول و حنا سمبل دوست و همراه هستند که در این انیمیشن ارتباط نزدیکی باکاراکتر اصلی این پویانمایی دارند و روباه نیز نماد شخصیت حقه باز و کلک است که سعی دارد شخصیت اصلی داستان را اغفال کند اگر چه موفق نمیشود. کارگردان این پویانمایی اظهار داشت: کلکی که روباه برای شخصیتهای قصه به کار میبرد در واقع تعلیقی است که در قصهها جریان می یابد تا به واسطه آن میزان درک و توانایی تحلیل مخاطبان نسبت به برخی چالش های موجود در مسیر زندگی گنجانده شود. وی ادامه داد: در سری چهارم این مجموعه علاوه بر ارائه نکات آموزشی در بستر روایت قصههای مختلف، رویارویی با مشکلات، مبحث ناامیدی در کنار پرداختن به این مسئله که با تکیه بر تفکر، اراده و اعتماد به نفس می توان بر مشکلات فائق شد از موضوعاتی هستند که برای مخاطب، مصور خواهند شد. میترا عبدی در پاسخ به این سوال که مرکز پویانمایی صبا تا چه حد در راستای موفقیت این انیمیشن و رسیدن آن به سری چهارم سهیم بوده افزود: این مرکز با بهره گیری از تجربیات مشاورین متخصص خود که در زمینههای داستان و تولید محتوا از سبقه خوبی برخوردار بودند و نیز همراه کردن آنها با گروه تولید خروس زیرک، روباه کلک، زمینه موفقیت این انیمیشن را فراهم نمود. همچنین با سفارش تولید تعداد قابل توجه قسمت های این پویانمایی امکان ارتقاء کار را فراهم نمود. وی اظهار داشت: در لابه لای قصههای این انیمیشن گاهی نیز از موسیقی با ضرب آهنگ بهره گرفته شده و سعی کردیم بیشتر بار آموزشی قصههای این پویانمایی را در قسمت های موزیکال کار قرار دهیم چرا که این قسمتها به لحاظ جذب مخاطب کودک نقش زیادی را از آن خود نموده اند. میترا عبدی گفت: سری چهارم این مجموعه در ۶۴ قسمت ۱۰ دقیقه ای تولید میشود که به جهت کیفیت بصری متفاوت و حتی فراتر از قسمت های تولید شده قبل است.

آخرین اخبار

. باغ قصه ها در بستر مرتفع نمودن نیازهای تربیتی و آموزشی خردسالان راوی داستان های خود می شود. . ماموریت رسانه در پاسخ به نورسیدگان . «پند پارسی» راوی حکایات سعدی . معرفی برنامه های تابستانی مرکز پویانمای صبا . شکرستان نَقل‌های ایرانی . پویانمایی‌های انتخاباتی در سیما . «معماهای فرید» در قاب شبکه دو . پویانمایی های انتخاباتی روی آنتن شبکه ها . پرواز پر سعادت . مهارت آموزی در قاب پویانمایی . «پهلوانان» در شبکه قرآن . «سارا و سامان ۳» در قاب شبکه پویا . نگاهی به مجموعه پویانمایی مهارتهای زندگی . گزارشی از پویانمایی مهارت‌های زندگی . آنی ومانی با رعایت تمام استاندارهای بین المللی به تولید رسید . «آنی و مانی» ضمن سودآوری ارزی، مروج فرهنگ ایرانی است . «مهارت های زندگی» درقاب شبکه دو . شیرین مثل «شکرستان» . «مثل نامه» در شبکه قرآن . شهد شکرستان به کام مخاطبان (گزارش «جام‌جم» از یک پویانمایی پرطرفدار در گفت‌و‌گو با تهیه‌کننده) . «قصه‌های ریرا» برای خردسالان . «شکرستان» در قاب شبکه یک . سه پویانمایی به زودی در قاب سیما . روند تولید پویا نمایی «دشت پر ماجرا» از تولید تا پخش . جوانمردان در قاب امید . فرهنگ عامه در قاب پویانمایی . پویانمایی جدید «چیا» . «قصه‌های ریرا» برای خردسالان . پویانمایی‌های خانواده‌محور . تولید یک مجموعه پویانمایی جدید . پویانمایی «موزه» از شبکه کودک . تولید فصل جدید ماجرا‌های «خروس زیرک، روباه کلک» . تولید فصل جدید «جوانمردان» . اهمیت مقاومت در پویانمایی «دشت پرماجرا» . نوروز 1403 در صبا . «دشت پرماجرا»، نوروز از سیما . انیمیشن سینمایی "بی پلاک" تندیس طلایی جشنواره پویانمایی تهران را از آن خود کرد . فصل جدید «چیا» به زودی در سیما . انتخابات در قالب پویانمایی . درخشش صبا در سومین جشنواره تولیدات پویانمایی و عروسکی . شکر تی وی با موضوع انتخابات . ساخت پویا نمایی فیل کوچولو . موفقیت پویانمایی «سلام بر ابراهیم» در جشنواره فانوس . همراه با فیل کوچولو در نوروز و تابستان ۱۴۰۳ . «قصه های سلام» راوی داستان هایی از قرآن خواهد شد . ساخت فصل جدید پویانمایی «فینگیلیا» . پویانمایی هایی با مضمون انتخابات و تاثیر مشارکت حداکثری در سرنوشت مردم . فصل جدید پویانمایی دنیای آبی در دست ساخت . پنج قسمت اول پویانمایی مادر کونیکو آماده شد . حفظ تنوع زیستی از محورهای سری جدید «خروس زیرک، روباه کلک»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

© تمام حقوق این سایت متعلق به مرکز پویا نمایی صبای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
تمام حقوق این سایت متعلق به مرکز پویا نمایی مرکز پویا نمایی صبا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.