اپلیکیشن مرکز پویا نمایی صبا
دریافت نسخه اندروید

مشاهده خبر

تعداد بازدید:12
روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا

پویانمایی هایی با مضمون انتخابات و تاثیر مشارکت حداکثری در سرنوشت مردم

مرکز پویانمایی صبا در ایام منتهی به انتخابات، آثاری متفاوت، و اثرگذار را در قالب پویانمایی برای پخش از شبکه های مختلف سیما تدارک دیده است.

پویانمایی جدید آگاهی بیشتر، انتخاب بهتر به تهیه کنندگی میلاد شاه جانی در 13 قسمت تهیه و تولید می شود. این مجموعه پویانمایی به وظایف مجلس به ویژه کمیسیون های مجلس می پردازد و در دو قسمت آن به وظایف مجلس خبرگان رهبری پرداخته می شود. انیمیشن ماجراهای آقای شهروندی به تهیه کنندگی شهرام شیرزادی در13 قسمت 2 دقیقه ایی و با تکنیک دوبعدی تولید شده است. محورهای این پویانمایی عبارتند از چگونگی یک انتخاب درست در زندگی، اهمیت انتخابات درست و آگاهانه از منظر وظیفه شهروندی، مزایای مشورت کردن و نقش خانواده در انتخاب درست و بهتر، استفاده از مشاور در تصمیم گیری ها، فریب نخوردن در فضای مجازی، تاثیر حضور مردم در آینده جامعه و غیره ... است. پویانمایی آقا معلم و بچه ها به تهیه کنندگی داوود حدیثی است. این انیمیشن در 13 قسمت 2 دقیقه ای و با تکنیک کات اوت تهیه شده و محورهای اصلی آن شامل: بیان شرایط یک انتخابات سالم اعم از الزامات حضور در انتخابات، فضای انتخابات سالم، شرایط انتخاب کننده سالم، شرایط انتخاب شونده سالم، انتخابات یکی از اصول اساسی برای حفظ انسجام ملی و امنیت ملی است. پویانمایی شکرستان که به تهیه کنندگی مسعود صفوی برای مخاطب عام، به تعداد 13 برنامه 2 دقیقه ای با موضوع انتخابات ساخته شده است و در برگیرنده، موضوعاتی از جمله انتخابات و بیان مباحثی همچون چگونگی تبلیغات انتخاباتی کاندیدا ها، بررسی عوامل تأثیرگذار بر رفتار انتخاباتی مردم، احترام و حفظ حرمت کاندیداها، بیان مطالبات مردم و ... است. مجموعه پویانمایی تولید شده در قالب یک بسته برای پخش از شبکه های سیما تدارک دیده است که به تدریج پخش خواهد شد.

آخرین اخبار

. باغ قصه ها در بستر مرتفع نمودن نیازهای تربیتی و آموزشی خردسالان راوی داستان های خود می شود. . ماموریت رسانه در پاسخ به نورسیدگان . «پند پارسی» راوی حکایات سعدی . معرفی برنامه های تابستانی مرکز پویانمای صبا . شکرستان نَقل‌های ایرانی . پویانمایی‌های انتخاباتی در سیما . «معماهای فرید» در قاب شبکه دو . پویانمایی های انتخاباتی روی آنتن شبکه ها . پرواز پر سعادت . مهارت آموزی در قاب پویانمایی . «پهلوانان» در شبکه قرآن . «سارا و سامان ۳» در قاب شبکه پویا . نگاهی به مجموعه پویانمایی مهارتهای زندگی . گزارشی از پویانمایی مهارت‌های زندگی . آنی ومانی با رعایت تمام استاندارهای بین المللی به تولید رسید . «آنی و مانی» ضمن سودآوری ارزی، مروج فرهنگ ایرانی است . «مهارت های زندگی» درقاب شبکه دو . شیرین مثل «شکرستان» . «مثل نامه» در شبکه قرآن . شهد شکرستان به کام مخاطبان (گزارش «جام‌جم» از یک پویانمایی پرطرفدار در گفت‌و‌گو با تهیه‌کننده) . «قصه‌های ریرا» برای خردسالان . «شکرستان» در قاب شبکه یک . سه پویانمایی به زودی در قاب سیما . روند تولید پویا نمایی «دشت پر ماجرا» از تولید تا پخش . جوانمردان در قاب امید . فرهنگ عامه در قاب پویانمایی . پویانمایی جدید «چیا» . «قصه‌های ریرا» برای خردسالان . پویانمایی‌های خانواده‌محور . تولید یک مجموعه پویانمایی جدید . پویانمایی «موزه» از شبکه کودک . تولید فصل جدید ماجرا‌های «خروس زیرک، روباه کلک» . تولید فصل جدید «جوانمردان» . اهمیت مقاومت در پویانمایی «دشت پرماجرا» . نوروز 1403 در صبا . «دشت پرماجرا»، نوروز از سیما . انیمیشن سینمایی "بی پلاک" تندیس طلایی جشنواره پویانمایی تهران را از آن خود کرد . فصل جدید «چیا» به زودی در سیما . انتخابات در قالب پویانمایی . درخشش صبا در سومین جشنواره تولیدات پویانمایی و عروسکی . شکر تی وی با موضوع انتخابات . ساخت پویا نمایی فیل کوچولو . موفقیت پویانمایی «سلام بر ابراهیم» در جشنواره فانوس . همراه با فیل کوچولو در نوروز و تابستان ۱۴۰۳ . «قصه های سلام» راوی داستان هایی از قرآن خواهد شد . ساخت فصل جدید پویانمایی «فینگیلیا» . پویانمایی هایی با مضمون انتخابات و تاثیر مشارکت حداکثری در سرنوشت مردم . فصل جدید پویانمایی دنیای آبی در دست ساخت . پنج قسمت اول پویانمایی مادر کونیکو آماده شد . حفظ تنوع زیستی از محورهای سری جدید «خروس زیرک، روباه کلک»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها

© تمام حقوق این سایت متعلق به مرکز پویا نمایی صبای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
تمام حقوق این سایت متعلق به مرکز پویا نمایی مرکز پویا نمایی صبا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.