اپلیکیشن مرکز پویا نمایی صبا
دریافت نسخه اندروید

قصه های من و آقاجان

قصه های من و آقاجان

تهیه‌کننده:

محسن نبی یان

کارگردان:

امیر فیضی

این مجموعه با حال و هوای ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی محسن نبی یان و کار گردانی امیر فیضی با تکنیک استاپ موشن برای گرو سنی کودک تولید شده است.

معرفی برنامه

قصه های من و آقاجان در فضا و حال و هوایی کاملا ایرانی در جریان دارد .پدر بزرگ، کوچه و محله هایی با حال و هوای یک زندگی ساده ، بازارچه ، مسجد، محل و فضاهایی از این قبیل دست، بخش های مهمی از فضاسازی مجموعه را عهده داراند.
نرگس شخصیت اصلی این مجموعه راوی قصه هایی است که در ماه مبارک رمضان برای خودش ، خانواده و اطرافیان در خانه ، محله و شهر جدوآبادی شان اتفاق می افتند. این قصه ها به زندگی ، روابط ، رفتارها و برخوردهایی می پردازد که بین بچه ها و گاه آدم بزرگ ها و ... جریان داشته و با حس حالی شیرین و کودکانه روایت می شوند. این روایت ها که در طول ماه رمضان و درحال و هوای خاص این ماه سروشکل می گیرند، بیانگردرس ها و نکات اخلاقی ، آموزنده و یادآوری کننده اند که توسط نرگس تعریف و با همراهی بزرگترها و به خصوص پدر بزرگ او(آقاجان) تصحیح و هدفمند خواهند گردید. هر کدام از قصه های  این مجموعه براساس سر فصل یا موضوعی خاص سروشکل می گیرند . موضوعات و سر و فصل هایی که به شکل مستقیم و یا معنایی به ماه مبارک یا آیین ها، مراسم وآداب روزه داری و عبارت مرتبط بوده و با بیانی خاص، شیرین و کودکانه ارائه خواهند گردید.

 

© تمام حقوق این سایت متعلق به مرکز پویا نمایی صبای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
تمام حقوق این سایت متعلق به مرکز پویا نمایی مرکز پویا نمایی صبا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.