اپلیکیشن مرکز پویا نمایی صبا
دریافت نسخه اندروید

مرکز پویانمایی صبا در سالی که گذشت و در راهی که پیش رو دارد ....

در آستانه طراوات و شادابی دوباره طبیعت و حلول بهار دل ها، خداوند را سپاسگزاریم که همکاران این مرکز را در گذر از شرایط سخت با سلامت و صلابت همراهی کرد ....

معرفی برنامه

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد                                         عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد

ماه شعبان منه از دست قدح کاین خورشید                                 از نظر تا شب عید رمضان خواهد شد

مرکز پویانمایی صبا در سالی که گذشت و در راهی که پیش رو دارد ....

در آستانه طراوات و شادابی دوباره طبیعت و حلول بهار دل ها، خداوند را سپاسگزاریم که همکاران این مرکز را در گذر از شرایط سخت با سلامت و صلابت همراهی کرد چنانکه تولیدات پویانمایی تلویزیونی با وجود التهابات اقتصادی و اجتماعی و برخلاف انتظار دیگران سال پر رونقی را پشت سر گذاشت. این موفقیت نه تنها در کمیت و کیفیت تولیدات و نیز کسب جوایز در جشنواره های مختلف چشمگیر است که در بسترسازی ورود به نسلی جدید و ایجاد نگاهی نو به تولیدات پویانمایی قابل تامل است.

حضور و تسلط هنرمندان حرفه ای و شکوفایی نیروهای جوان و تازه وارد در این حیطه و اهتمام مرکز در شناسایی میل و نیاز مخاطب در کنار مصلحت  او موجب گردید تا علاوه¬بر پروژه های در حال تولید، نگارش و پیش تولید مجموعه هایی جدید و هیجان انگیزی همچون "کشتی گیران"، "سیگنال آبی"،  "گردان مشکل گشا" و "چی شد که این رنگی شدم" آغاز شود و علاوه بر این، فضایی مهیا شد تا  با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت فنی تولیدات ماندگار موجود در آرشیو نیز به روز شده و متناسب با کیفیت پخش سیما ارتقاء و به شبکه ها برای پخش مجدد راه یابد که همگی نشان از بلوغ و تحول مرکز است.

ناگفته نماند آنچه همواره امیدبخش دست اندرکاران تولیدات پویانمایی در مواجهه با چالش های موجود همچون تلاطم بازار، رقبای خارجی و عزم آنها در جذب نخبگان و نیروهای خلاق ایرانی، ... بوده توصیه¬ها، منویات و نگاه حمایت گرانه و پدرانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به این تولیدات بوده است که سبب شد بی هیچ هراسی از دشواری ها گذشته، راه به سوی افق های درخشان بگشاییم. البته که حمایت های همه جانبه مسئولان ارشد رسانه ملی نیز گام هایمان را در پیمودن این عرصه استوارتر ساخت که جای شکر و تقدیر دارد.

اما این مرکز برای نوروز 1402 نیز با ویژه برنامه های جذاب و متنوع و قصه هایی شاد از جنس نور و آئینه در قالب 14 عنوان برنامه و حدود 56 ساعت پویانمایی از جمله پهلوانان، چیا، جوانمردان و .... تلاش می کند خاطره های شیرینی را برای مخاطبان خود ماندگار سازد.  که امید است مقبول مخاطبانش باشد.

ای که دیگرگون کنی احوال ما                                     حال ما آنگونه گردان که نکوست

                                                                                                        محمد رحیم لیوانی

                                                                                                  رئیس مرکز پویانمایی صبا

اخبار مرتبط

© تمام حقوق این سایت متعلق به مرکز پویا نمایی صبای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
تمام حقوق این سایت متعلق به مرکز پویا نمایی مرکز پویا نمایی صبا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.